Bird & Bird

Minder administratietijd en een betere klantervaring

Bird & Bird gebruikt Visma Addo om het tijdrovende proces van het verkrijgen van handtekeningen te optimaliseren.

De klant bereiken tijdens een reis naar het buitenland

Visma Addo bereikt iedereen, zowel de drukke klant die naar het buitenland reist als de vele bestuursleden. Met Visma Addo verzamelen we handtekeningen digitaal, snel, eenvoudig en vooral professioneel. Effectief voor zowel ons als onze klanten.

"Wij stroomlijnen onze activiteiten door klanten een eenvoudige en gemakkelijke manier te bieden om overeenkomsten digitaal te ondertekenen. Klanten kunnen zo contracten, overeenkomsten, financiële overzichten, protocollen en dergelijke ondertekenen met digitale handtekeningen, op het medium dat zij verkiezen en wanneer zij tijd hebben."

– Jesper Langemark, Managing Partner, Bird & Bird

Bird & Bird bespaart administratieve tijd

Visma Addo ondersteunt het volledige ondertekeningsproces en zorgt voor mailings, herinneringen en de uiteindelijke distributie van de ondertekende documenten. Dit bespaart ons veel administratieve tijd bij Bird & Bird. 

  • check We bereiken al onze klanten gemakkelijk en snel
  • check Het proces is sneller, efficiënter en professioneler geworden
  • check We hebben het handmatige en administratieve werk verminderd

Over Bird & Bird

Bird & Bird is een internationaal advocatenkantoor dat in 2015 klanten uit meer dan 118 landen telde en meer dan 1.000 juridische adviseurs in dienst heeft. Bird & Bird richt zich op het helpen van organisaties die worden veranderd door technologie en de digitale wereld.

Klaar om het uit te proberen?

Aan de slag Vraag een demo aan

keyboard_arrow_up